Turk Telekom Allah Bin Belanı Vere!!


Geçenler birikmiş borcumdan dolayı internetim kapandı. Turk telekom artık interneti kapatırken sinyali kesmiyor. Direk olarak hangi siteye girerseniz girin efatura.ttnet.net.tr adresine yönleniyorsunuz. Neyse madem kapattın ADSL'imi gideyim ödeyim dedim kapandığı gün gidip paramı yatırdım. Her zaman yaptığım gibi telekom bayii'nden aramadım bu sefer. Adam gerek yok hemen açılır dedi. Peki diyip eve gittim. Görünüşe göre sinyal vardı ama hala durum aynıydı. Evimde ev telefonu olmadığı için cepten aramak zorunda kaldım. Hemen kontrol ettiler haklısın hattınızı açıyoruz dediler.
Müşteri temsilcisi işlemini yapar yapmaz artık efatura sitesi de açılmaz olmuştu.. Faturayı yatırdığımdan itibaren yaklaşık 4 saat geçmesine rağmen hattım açılmadı. İyice sinirlendikten sonra tekrar aradım. Bu sefer bir bayan çıktı. Ama telefonun açılma süresi min. 6 dakika. (kontorler gidiyor bu arada) Neyse sorun yok sorun sizde demeye başladı kadın .. Beni hafakanlar bastı saydım sayıştırdım orda.
"Siz benim hakkım olan parasını ödediğim hizmetimi vermiyorsunuz. Ne biçim iş yapıyorsunuz. Bi de sorunu ben de buluyorsunuz .." gibi bir sürü laf ettim kadına . Sakinliğini korudu. Bu müşteri temsilcilerinin en çok bu huyunu seviyorum. Her zaman sakinler. Neyse arıza kaydı oluyorum beyfendi dedi. 24 saat içinde sorununuz hallolacak gibi bişey söyledi. Ki ben 1 saat internetsiz kalmaya dayanamayan adam bunu duyunca iyice çıldırdım ve lanet okudum..

Burdan Telekom'a sesleniyorum. Madem tam oturtamayacağın haltlar yiyorsun yapma. Eskisi gibi sinyali kes. Parasını ödeyip hizmet alamayan da müşterin kalmasın.. Eğer bu yazıyı okursan da bi 50 kontor at bana .. Senin yüzünden hibee olan 50 kontor. Avea ile 5 hafta internete girebileceğim 50 kontor..

2 yorum:

Sevket Arslan dedi ki...

Blogun hayırlı olsun Bahadır (bir giriş cümlesi yazmam gerekiyordu! haha)

Öncelikle senin Türk Telekom'a borcun olduğu halde hakkın olmayan interneti -sanırım günlerdir- kullanırken onlar seni arayıp sana "Hem paranı yatırmıyorsun, hem de internetimizi kullanıyorsun." diye senin gibi bir sürü laf ettiler mi? (tabiki etmezler/etmeyeceklerini müşteri-şirket ilişkilerinden dolayı biliyoruz)
Bu yazdığın yazıdan çıkardığım kadarıyla internete bağlanamama süren en fazla 10 saat. Bence senin günlerdir parasını sonradan ödeyip kullandığın internetin yanında hiçbir şey. Senin de müşteri olarak yapman gerekenleri yapmadığın için Türk Telekom'a bela okuman bence yanlış. Belirli bir süre için hizmet alamamanı tabiki eleştirebilirsin.

Fakat sonuçta sen aldığın hizmetin parasını son ödeme tarihinden önce yatırsaydın böyle bir olay olmayacaktı, değil mi?

Ek not: ADSL'e taktığın telefon hattı kablosunu bilgisayarının çevirmeli (dial-up) modemine takıp arama yapabilirdin (ki %90 ımızda olduğu gibi mikrofonun olduğunu varsayıyorum). Böylece o kadar da kontörün gitmezdi. :-)

Son olarak bence internete bu kadar bağımlı yaşamak kötü, buna bir çözüm bulmalısın.

Görüşürüz.

baadir dedi ki...

şevketcim her kelimesini dikkatlice okudum yazdığın yorumun yalnız yanlış anlaştığımız bir durum var burda. Ben borcumu ödemesem de her faiziyle zaten benden kar ediyor turk telekom. Yani ben her halukarda aboneliğimi bitirmediğim sürece Türk telekom'un bana hizmet vermesi gerekmektedir diye düşünüyorum. Ayrıca modemle aramayı düşündüm fakar dial up modem'im yoktu elimde. Genelde Voip kullanıyorum tabii internet olmayınca o da olmuyor.
İnternete bağımlı yaşamak konusunda haklısın fakat gelecekte internette bir takım girişimler yapmayı düşünen benim gibi herkes şu anda İnternet trendlerinin nereye doğru gittiğini araştırmakta ve bi kenarından köşesinden yakalamaya çalışmakta. Bunu bir iş olarak gördüğün zaman mecburen bir yerde internete bağımlı yaşıyorsun. İnternet sitemde bi sorun var mı .. Yazdığım bir yazıya yorum geldi mi ? hosting'cim kaçtı mı? gibi gibi.. zaten bir sürü sorunla uzun zamandır uğraşıyorum.. (yorum sorun değil yanlış anlaşılmasın..)
Umarım benim görüşümü de anlamışsındır. Senin görüşüne de tabii ki saygı duyuyorum.
Takipte kal..