Dönemimizin çok kritik bir dönem olduğunu düşünüyorum açıkcası. Reklam ve pazarlama sektörü tamamen farklı yönlere kayıyor. Herkesin dilinde fırsatlar devrindeyiz. Web 2.0 felan bişeyler yapıp bu işin içinden fıydırabiliriz. Tabii bu tamamen tek başına yapılabilecek bişey değil..
Peki bu web 2.0 dıngırtısı nedir ne değildir. Sadece tasarım mıdır yoksa işlevsellik midir. Kimi webmaster forumlarında web 2.0 sırları olarak verilen şeyler hep tasarım üzerine. İşte söylenen şeyleri küçük küçük özet geçiyorum..
"Kalın puntolu harfler"
"Bombeli butonlar"
"Yumuşatılmış kenarlar"
filanlar felanlar. Peki bunun hiç işlevsel yönü yok mudur..
Web 2.0 ile ünlü olan çoğu internet uygulaması dikkatinizi çekiyorum uygulama diyorum işlevsellikten bahsediyorum .. Twitter,facebook,pownce,zohoo,google docs,messenger fx ..... ve bir çoğu bunlar tamamen işlevsellikleriyle ünlü olan siteler.
Fikrimiz geliyor güzel hoş da sadece bunu tasarımda düddürmeye çalışıyoruz. Saydığım uygulamalardan Messenger FX bir türk ürünü..
Sanırım bunu yapabiliriz. Fikrimiz gelsin yeterli işlevselliği sağlasın .. felan felan..
bu da bu kadar
0 yorum:
Yorum Gönder